مثل سگ

دوسش دارم مثل سگ ،معنی این مثل سگ راخودم هم نمیدونم اما وقتی میخاستم بهش بگم خیلی دوستش دارم شدت علاقه ام را اینجور بیان میکردم

مثل سگ

دوسش دارم مثل سگ ،معنی این مثل سگ راخودم هم نمیدونم اما وقتی میخاستم بهش بگم خیلی دوستش دارم شدت علاقه ام را اینجور بیان میکردم

تولدت مبارک

 

تولد تولد تولدت مبارک . مبارک مبارک ، تولدت مبارک .بیا شمعها را فوت کن تا صد سال زنده باشی . مبارک مبارک .تولدت مبارک ... هورااااااااااااااااااااااااااا

 

یک سال بزرگتر شدی .

امروز هم اولین روز 27 سالگیته . پس آغاز بیست و هفتمین سالگرد تولدت را بهت تبریک می گم و برات آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.همیشه خوش باشی علی جونم .  

از اونجایی که این جور مناسبتها (تولد خودم ) حسابی منو جوگیر می کنه ، نتونستم خودم رو کنترل کنم و تصمیم گرفتم یک تبریک نامه کوچولو برای علی عزیزمکه حالا بزرگتر شده ، توی وبلاگ بنویسم .آخه یه کم فکر کنید ، خیلی اتفاق مهمیه . خیلی خیلی خیلی .... مهمه.

حیف که هیچ کلمه و عبارت دیگه ای نیست که آدم بتونه ، یه تبریک حسابی  به عزیزترین کسش بگه و کلی ابراز خوشحالی کنه! پس مجبورم دوباره فقط  بگم  " تولدت مبارک " .

 ولی می تونم به چند تا زبون بگم شاید تاثیرش بیشتر باشه .:

Italian            :   Buon Compleanno

German         :   Alles Gute zum Geburtstag!

Hindi (India)   :  Janam Din ki badhai! or Janam Din ki shubkamnaayein

French          :  Joyeux Anniversaire

Armenian      :  Taredartzet shnorhavor! or Tsenund shnorhavor

Japanese      :   Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!

 Spanish        :   Feliz Cumpleaños!

بذار بگم من تو رو
اون اندازه دوست دارم
که ساحل رو دوست دارن
                                    زورق های شکسته . . .

                                                                                    " تولدت مبارک! "

برات بهترین ها رو آرزو دارم، چون بهترینی!!!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر آریایی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام دوست من ...
تبریک میگم تولدتو ... نمیشناسمت اما خب وظیفه منه که تبریک بگم و برات آرزوهای خوبی بکنم...
موفق باشی در تمام مراحل زندگیت ....

اون بالا که توضیح درباره وبلاگت دادی گفته بودی وقتی شدت علاقمو بهش میگفتم اینجوری میگفتم...برام خیلی جالب بود...یه چیز عجیب...خوبه..

فعلا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد